ေသျခင္းဆိုသည္မွာ အဘယ္နည္း။ ေသၿပီးလွ်င္ ဘာျဖစ္မည္နည္း။

ေသျခင္းသည္ သင္ႀကိဳက္ႀကိဳက္ မႀကိဳက္ႀကိဳက္ – ခ်မ္းသာသည္ျဖစ္ေစ၊ ေအာင္ျမင္သည္ျဖစ္ေစ၊ ေက်ာ္ေဇာသည္ျဖစ္ေစ၊ ပညာႏွင့္ျပည့္စံုလ်က္ ဗဟုသုတ အေတြ႕အစမ္း မ်ားသည္ျဖစ္ေစ၊ တစ္ေန႔တြင္ ကၽြႏု္ပ္တို႔အားလံုး ေသရမည္ပင္။ လူအခ်ိဳ႕က ေသျခင္းသည္ နိဂံုးအဆံုးသတ္ `ေသေသာသူ ၾကာလွ်င္ေမ႔´ဟူသည့္စကားအတိုင္း ေမ႔ေလ်ာ႔ေပ်ာက္ကြယ္သြား မည္ဟု ေတြးထင္ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ ၎တို႔ကို လူတုိ႔အမွတ္ရေနေအာင္ အျပင္းအထန္ ႀကိဳးစားလ်က္ အေမြအႏွစ္ တစ္စံုတစ္ရာ ခ်န္ရစ္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားၾကေလသည္။ အခ်ိဳ႕ေသာ သူမ်ားကမူ အသစ္အဆန္း စိတ္လႈပ္႐ွားစရာမ်ားကို မ်ားႏိုင္သမွ် မ်ားမ်ားျမည္းစမ္းခံစားလ်က္ ေသမင္းကို ေ႐ွာင္ဖယ္ရန္ ႀကိဳးစားၾကသည္။

သို႔ျငားလည္း သမၼာက်မ္းစာမွ ေသျခင္းေနာက္၀ယ္ စီရင္းျခင္း႐ွိေၾကာင္း ဆုိထားသည္ (ေဟျဗဲ ၉း၂၇)။ ေယ႐ႈမပါ႐ွိလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ၾကမၼာမည္သို႔မည္ပံုျဖစ္မည္ကို ”ပ်က္စီးျခင္းသို႔မေရာက္” ဆိုသည့္ စကားစုက သတိေပးေနသည္။

ပ်က္စီးျခင္းဟု ဆိုရာ၌ လံုး၀ပ်က္စီးသြားျခင္းကို ဆိုလိုသည္။ ဩတပၸစိတ္၊ အသိ၊ အသက္ တို႔ ရပ္တန္႔သြား႐ံု မဟုတ္ဘဲ ျဖစ္တည္မႈ၊ တန္ဖိုး၊ အဓိပၸာယ္ အရာခပ္သိမ္းကို ဆံုး႐ံႈးရျခင္း ျဖစ္သည္။ ဘုရားသခင္ႏွင္႔ ထာ၀ရေ၀းကြာရျခင္းျဖစ္သည္။ ေကာင္းေသာအရာခပ္သိမ္းကို ဆံုး႐ံႈးလိုက္ရျခင္း ျဖစ္သည္။

ကၽြႏု္ပ္တို႔႐ွိသမွ်သည္ အျပစ္သင္႔လ်က္ ေသထိုက္ေသာ္လည္း သခင္ေယ႐ႈ၏ လက္၀ါးကပ္တုိင္ေပၚ အေသခံျခင္းက အျပစ္တရား ျပႆနာကို အၿပီးအစီး ႐ွင္းေပးခဲ႔သည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ကိုယ္စား အျပစ္အဖိုးအခကို သခင္ေပးခဲ႔သည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ ထိုသခင္၌ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ယံုၾကည္ပါလွ်င္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ ၾကမၼာဆိုးမွ လြတ္ေျမာက္ကာ ပ်က္စီးျခင္းသို႔ မေရာက္ၿပီ။

သခင္ေယ႐ႈသည္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ကယ္တင္ခဲ႔ၿပီျဖစ္၍ ေသျခင္းကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ ေၾကာက္စရာ မလိုေတာ႔ေၾကာင္း သိရသည္မွာ အလြန္ႏွစ္သိမ့္သက္သာ ေက်နပ္စရာပင္ ျဖစ္ေတာ႔သည္။