ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အားလံုးသည္ လူ႕ဘ၀၏ အံ့မခန္းအေျပာင္းအလဲျဖစ္အင္္မ်ားႏွင့္ အကၽြမ္းတ၀င္ရွိၾကပါသည္။ ခ်ိဳ႕တဲ့ေသာေက်ာင္းသားတစ္ဦး ပညာသင္စားရိတ္ေထာက္ပ့ံေၾကးရရွိျခင္း၊ ေသအံ့ဆဲဆဲလူနာတစ္ဦးက မေမွ်ာ္လင့္မိေသာကိုယ္အဂၤါအလွဴရွင္ေၾကာင့္ အသက္ေဘးမွ လြတ္ေျမာက္ခဲ့ျခင္း၊ ျပစ္ဒဏ္စီရင္ခ်က္ ခ်မွတ္ခံလိုက္ရေသာ အက်ဥ္းသားတစ္ဦး ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္တြင္မွ လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ရရွိျခင္း စသည္ျဖင့္ႀကံဳဖူးၾကားဖူးၾကသည္။ ထိုသူတို႔၏ မူလအေျခအေနမ်ားက ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မဲ့ကာ ကံဆိုးမႈမ်ား က်ေရာက္လာေတာ့မည္မွာ ေသခ်ာသေလာက္ ရွိေသာ္လည္း သူတို႔ဘ၀တြင္ ေမွ်ာ္လင့္မထားေသာ၊ မထိုက္တန္ေသာ အသစ္ေသာစတင္မႈမ်ိဳးကုိ ရရွိခံစားၾကရသည္။
အာဒံႏွင့္ဧ၀တုိ႔ လက္ထက္မွစတင္၍ လူသားတုိ႔အားလံုးသည္ အျပစ္တရားလက္ေအာက္တြင္ က်ရွဳံးခဲ့ရသည္။ မိမိ၏မသိနားမလည္မႈ၊ အက်င့္ပ်က္ဆိုးယုတ္မႈတို႔၏ ေလာင္ၿမိဳက္ျခင္းကို ကၽြႏု္ပ္တို႔ ခံေနရသည္။ အသက္တာရွိ အျပစ္တရား၏လႊမ္းမိုးခ်ဳပ္ကိုင္မႈကို တြန္းလွန္ႏုိင္ျခင္းလည္းမရွိ။ ဘုရားသခင္၏စံခ်ိန္စံညႊန္းႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ မရွိဘဲ ပ်က္စီးက်ဆင္းေနၾကသည္။ ကၽြႏု္ပ္တို႔၏ မိုက္မဲယုတ္ညံ့မႈ တုိ႔ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ ထာ၀ရ ကြာေ၀းျခင္းျဖစ္ေသာ ေသျခင္းတရားသို႔ ပို႔ေဆာင္ခံရျခင္းႏွင့္သာ ထုိက္တန္သည္ (ေရာ ၃း၂၃၊ ၆း၂၃)။
သို႔ေသာ္ ကၽြႏု္ပ္တို႔ထံ ဘုရားသခင္ လက္ကမ္းေပးလ်က္၊ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ႏွင့္ မထုိက္တန္ေသာ၊ ကၽြႏု္ပ္တို႔ ေမွ်ာ္လင့္မထားေသာ သခင္ေယရႈ၏ စြန္႔လႊတ္ေပးဆပ္မႈအားျဖင့္ အရာအားလံုးကုိ ထာ၀ရေျပာင္းလဲေစ ခဲ့ပါသည္။ ေသျခင္းအစား ေကာင္းကင္ေရႊျပည္၌ ထာ၀ရအသက္ကုိ ယခု ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ႏုိင္ပါၿပီ။
ေယာဟန္ ၃း၁၆ တြင္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ ေသျခင္းတရား ပ်က္စီးျခင္းသုိ႔ ဦးတည္ေနေၾကာင္း၊ ‘သို႔ေသာ္’ ေသျခင္းအစား ထာ၀ရအသက္ရွင္ျခင္းကုိ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ ရရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ‘သို႔ေသာ္’ ဟူေသာစကားလံုးက ဆန္႔က်င္ဘက္အရာႏွစ္ခု ယွဥ္တြဲေဖာ္ျပေသာ စကားဆက္ျဖစ္ပါသည္။ ယခုအျဖစ္အပ်က္၌ စကားဆက္ေလးက ကၽြႏု္ပ္တုိ႔အေျခအေနမ်ား၏ အိမ္မက္ဆန္ဆန္ အံ႔အားသင့္ဖြယ္အေျပာင္းအလဲမ်ားကုိ ဆန္႔က်င္ဘက္အရပ္သို႔ လံုး၀လွည့္ပစ္ေစျခင္းျဖစ္သည္။ တစ္ခ်ိန္က ေသျခင္းတရားဆီသို႔ ဦးတည္ေနရာမွ ယခု အသက္ရွင္ျခင္းသို႔ ဦးတည္ေစခဲ့သည္။