လူ႕သေဘာသဘာ၀အရ ေလာကသားတုိ႔၌ ထာ၀ရအသက္ရွင္လုိေသာ ဆႏၵရွိၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ျငားလည္း ၄င္းတုိ႔၏ ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္မႈတို႔က အခ်ည္းႏွီးသက္သက္ျဖစ္လ်က္ ထာ၀ရ ဆိုေသာအရာကို မဆြတ္ခူးႏိုင္ျဖစ္ေနသည္။ ေလာကီသားတုိ႔ အသာငမ္းငမ္းလုိလားေသာအရာကုိ ယံုၾကည္သူအေယာက္စီတုိင္းက ယေန႔ ပုိင္ဆိုင္ထားၾကၿပီျဖစ္သည္။

ဘုရားသခင္သည္ လူသားတုိ႔အား ထာ၀ရအသက္ရွင္ေစရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိခဲ့ပါသည္။ အာဒံႏွင့္ဧ၀တုိ႔သည္ ထာ၀ရအသက္ပင္အပါအ၀င္ ဧဒင္ဥယ်ာဥ္အတြင္းရွိ မည္သည့္အပင္မွ အသီးကုိမဆို စားခြင့္ရွိခဲ့သည္ (က ၂း၁၅)။ သုိ႔္ေသာ္ သူတုိ႔ႏွစ္ဦးသည္ ဘုရားသခင္ စားသံုးခြင့္ မေပးေသာအပင္မွ အသီးကုိ စားသံုးခဲ့ၾကသည္ (က ၂း၁၇၊ ၃း၁-၇)။ ရလဒ္အေနျဖင့္ သူတုိ႔၏ထာ၀ရ အသိုက္အၿမံဳမွ ႏွင္ထုတ္ျခင္းခံခဲ့ရ၍ (က ၃း၂၃) ေသျခင္းတရားသည္ လူ႔ေလာကထဲသုိ႔ ၀င္ေရာက္ခဲ့သည္။

မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ဘုရားသခင္က လူသားမ်ားသူႏွင့္အတူ ထာ၀ရေနထုိင္ရန္ အလိုေတာ္ရွိဆဲ ျဖစ္သည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ ”အထက္က ေ၀းလ်က္ရွိေသာ္လည္း ယခုမွာ ေယရႈခရစ္ေတာ္၌ျဖစ္၍ အေသြးေတာ္အားျဖင့္ အနီးသို႔ ေရာက္ၾကၿပီ” (ဧ၂း၁၃-၁၄)။ ယခုတြင္ ကၽြႏု္ပ္တုိ႔သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္အတူ ထာ၀ရအသိုက္အၿမံဳတစ္ခု ဖန္တီးႏုိင္ၿပီ ျဖစ္သည္ (ေယာ ၁၄း၂-၃၊ ဗ်ာ ၂၁း၃)။
ဘုရားသခင္ႏွင့္ထာ၀ရအတူရွိေနျခင္းက မည္ကဲ့သုိ႔ျဖစ္ေၾကာင္းကုိ သင္ေတြးမိဖူးပါသလား။

ထာ၀ရအသက္ဟူသည္ ထာ၀ရတည္တံ့မႈတစ္ခုတည္းသာ မဟုတ္ပါ။ ထာ၀ရအသက္သည္ အေရအတြက္ထက္ အရည္အေသြးက အဓိကျဖစ္သည္။ ထာ၀ရအသက္ဆုိသည္မွာ ”စစ္မွန္ေသာ တစ္ဆူတည္းေသာဘုရားႏွင့္ သခင္ေယ႐ႈကုိ (သိကၽြမ္းျခင္း)“ (ေယာ ၁၇း၃) ျဖစ္သည္။ ေဟၿဗဲ ဘာသာစကားတြင္ သိကၽြမ္းျခင္းဟူသည့္ စကားလံုးမွာ အတြင္းက်က် နီးကပ္သည့္ ဆက္ဆံေရးမ်ိဳးကုိ ဆုိလိုသည္ (တရား ၃၀း၆၊ ေယရမိ ၃၁း၃၃-၃၄)။ ထုိသိကၽြမ္းျခင္းကို ကၽြႏု္ပ္တုိ႔ ယေန႔ပင္ အစျပဳႏုိင္သည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထာ၀ရအသက္မွာ ေနာင္အနာဂတ္တြင္ ရရွိမည့္အေမြအႏွစ္ျဖစ္သည္သာမက (ေယာဘ ၁၉း၂၆၊ ေယာ ၅း၂၈-၂၉၊ ဗ်ာ ၂၂း၁၄)၊ ယခုမ်က္ေမွာက္၌ပင္ရရွိုႏုိင္သည့္ ပုိင္ဆုိင္မႈမ်ိဳးျဖစ္သည္ (ေယာ ၅း၃၉၊ ၆း၄၇-၅၁)။

ဘုရားသခင္ကို ခ်စ္ျခင္းႏွင့္ နာခံျခင္းအသက္တာဘ၀ကို ယခုမွစ ထာ၀ရတိုင္ ခံစားခြင့္ရျခင္းကား အခြင့္ထူးျဖစ္သည္။ ေလးျမတ္ေသာတာ၀န္လည္းျဖစ္သည္။